Rozprávali sme sa o tom, ako sa pestuje lojalita zamestnancov. Miroslava nám o sebe samej dokonca prezradila, že jej lojalita voči firme je tak veľká, že nemá dobrý pocit, keď nakupuje v iných reťazcoch. Ako a prečo nadobudla takýto pocit?
Obchodné reťazce sa musia pri hľadaní ľudí vysporiadať s veľkou vzájomnou konkurenciou. HR manažérka nám však potvrdila, že to do jej práce neprináša nenávisť ani prílišnú súťaživosť. Mnohokrát dokonca sama priznáva, že obchodom konkurenčný boj pomáha zlepšovať pracovné prostredie a navzájom od seba odkukávajú zaujímavé nápady.
Miroslava si s nami dokonca zaspomínala aj na jeden počin z minulosti, keď Tesco zamestnávalo korčuliarov. Prezradila, ako vyzeral nábor a skúšky na tieto špeciálne pozície.
Podcast si môžete vypočuť aj v ďalších aplikáciách – Google Podcasts a Apple Podcasts.
Have your say!